چرا برای تنظیم لایحه کیفری نیاز به وکیل دارید؟
اشتباه نکنید گرفتن وکیل  برای طرح شکایت کیفری هزینه اضافه نیست ، بلکه راهی است برای پیروزی در پرونده و رسیدن به موفقیت 

شکایت از شخصی که مرتكب تخلفی شده و عمل او طبق قانون جرم تلقی مي شود و قاضی برای آن مجازات تعیین كرده شکايت کیفری نامیده می‌شود. حال لایحه کیفری (شکوائیه) به نوشتاری گفته می‌شود که از سوی طرفین دعوای کیفری ، به مقام قضایی تقدیم می شود. البته، در عرف رایج، چنانچه این نوشتار توسط وکیل نوشته باشد عنوان لایحه به آن صدق می‌کند.

  • لایحه دفاعیه تکمیل‌کننده عرض‌حال یا دادخواست است که اگر توسط وکیل متخصص نوشته شود ، دارای اعتبار بالاتری نزد مقامات قضایی می باشد.

از جمله لوایح کیفری می توان به دعاوی قتل ،  جعل ، فحاشی ، افترا ، کلاهبرداری ، سرقت خیانت در امانت ، رابطه نامشروع ، شهادت کذب و … اشاره کرد.

از مزایای تنظیم لایحه کیفری توسط  رسول خیابانی می توان به مواردی همچون : هموار شدن مسیر برای رسیدن به نتیجه مطلوب اشاره کرد.

گروه وکلای دادگستری موسسه رسول خیابانی با توجه به نوع لایحه درخواستی شما طی ۲۴ ساعت لایحه را آماده نموده و توسط کارشناس مربوطه برای شما ارسال خواهد شد.

برای تنظیم لایحه توسط گروه وکلای دادگستری  لطفاً فرم مقابل را تکمیل نمائید و مراتب رو از طریق شماره تماس 09125514504 به وکیل اعلام نمائید

تنظیم لایحه آنلاین

تنظیم لایحه کیفری

این فرم برای تنظیم لایحه کیفری ( با پرداخت است )

نام
فایل ها را به اینجا بکشید
Max. file size: 10 MB.
    حداکثر حجم هر فایل ۱۰ مگابایت می باشد

    دادخواست

    قیمت : 5,000,000 ريال

    مجموع

    5,000,000 ريال


    شما می توانید مبلغ پیش پرداخت را به شماره کارت 5029381018406835 به نام رسول خیابانی واریز کرده و با شماره تلفن 09125514504 یا تماس حاصل فرمایید.
    تنظیم لایحه آنلاین