بهترین وکیل قم

 بهترین وکیل قم کیست

وکیل خوب در قم و   سوال هایی اینچنین سوال های شایع افراد در انتخاب وکیل در قم است.

بهترین وکیل طلاق برای قم چه کسی است؟ وکیل پایه یک خوب در قم کیست ؟بهترین وکیل خانواده در قم کیست؟ وکیل پایه یک خوب در قم؟وکیل کیفری خوب در قم کیست ؟

سؤال‌هایی بالا در خصوص انتخاب بهترین وکیل در قم همواره موجب اشتغال ذهنی موکلین می‌گردد که در مقاله امروز در مورد آن توضیح خواهیم داد.

به‌طورکلی بهترین وکیل قم باید دارای خصوصیات و اوصافی باشد که او را از سایر وکلا متمایز کند که در این نوشتار در خصوص انتخاب وکیل خوب در قم به شما راهنمایی خواهیم داد.

 ویژگی‌های بهترین وکیل قم

 ۱- دانش حقوقی و آشنایی کامل به قوانین و مقررات

دانش حقوقی و تسلط کامل به قوانین و مقررات و اطلاع از جدیدترین قوانین یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انتخاب بهترین وکیل قم است؛ زیرا که باتوجه‌به پیچیدگی مسائل حقوقی و تصویب جدید قوانین در کشور وکیل خوب در قم باید از دانش حقوقی و هوش بالایی برخوردار باشد.

۲- تخصص و تجربه وکیل

بهترین وکیل پایه یک در قم شخصی است که تجربه دفاع در تمام پرونده‌های حقوقی داشته باشد.

 ۳- صداقت و امانت‌داری

از خصوصیات و صفات مهم در انتخاب بهترین وکیل قم صداقت و امانت‌داری با موکل است؛ زیرا که مردم و موکلین به دنبال وکیلی هستند که صادق و راست‌گو باشد تا بتوان به او اعتماد کرد و ایشان را محرم اسرار مشکلات خود قرارداد.

روابط‌عمومی و فن بیان قوی

یک وکیل پایه یک خوب در قم باید فن بیان و روابط عموی بالایی داشته باشد تا بتواند در جلسه دادگاه علاوه بر دفاع از حقوق موکل، قضات را متقاعد نماید تا به نفع موکل رأی صادر کند.

این توانایی ارتباط با قاضی در نوشتن لایحه حقوقی برای موکل نیز حائز اهمیت است.

 ۴- قدرت استدلال و تهاجم

ویژگی و توانایی دیگر بهترین وکیل قم برخورداری از قدرت استدلال و مناظره همراه باروحیه تهاجم در دادگاه است. یک وکیل خوب در قم باید در جلسه دادگاه و در مقابل اظهارات طرف مقابل به‌جای تسلیم‌شدن و سکوت از توانایی و قدرت استدلال و اقناع برخوردار باشد تا بتواند موجب پیروزی موکل در پرونده گردد.

 نحوه انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری قم

به‌طورکلی شناخت بهترین وکیل پایه یک دادگستری قم کار آسانی نیست و نیازمند تحقیق است و در این راه می‌توان به سابقه وکالت، میزان موفقیت وکیل در پرونده‌های مشابه و حس اعتماد و صداقت در وکیل است.

ازاین‌رو توصیه می‌شود جهت دریافت خدمات حقوقی مانند پذیرش وکالت در دادگاه و مشاوره حقوقی قم از بهترین وکیل پایه یک دادگستری قم به گروه حقوقی رسول خیابانی مراجعه کنید.

 

 هزینه وکالت وکیل خوب در قم

هزینه وکیل خوب در قم به موضوع و مدارک و پیچیدگی‌های پرونده و تخصص و تجربه وکیل قم ارتباط دارد.

به طور معمول حق‌الوکاله وکیل به‌صورت توافقی میان وکیل و موکل مشخص می‌شود یا به طور مثال در پرونده‌های مالی مبلغ یا درصد مشخصی از مال موضوع پرونده به‌عنوان حق‌الوکاله توافق می‌گردد.

خواندن  مراحل دریافت بیمه بیکاری چیست

 اهمیت پیداکردن بهترین وکیل در قم

خیلی از افراد تصور می‌کنند که برای پیگیری پرونده‌های قضایی و مسائل حقوقی خود نیازی به گرفتن وکیل ندارند و خودشان به‌تنهایی می‌توانند مسائل و مشکلات پیش‌آمده قضایی را پیگیری و رفع‌ورجوع نمایند.

اهمیت و ضرورت بهترین وکیل قم زمانی مشخص می‌گردد که مطلع باشید یک دادخواست اشتباه یا یک‌سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰% پیروز شما را به شکست می‌کشاند/

مزایای دیگر انتخاب وکیل خوب در قم عبارت است از:

  •  دستیابی به راهکار قانونی در کمترین زمان ممکن
  •  صرفه‌جویی در هزینه به جهت استفاده از راهکار درست و جلوگیری از اشتباه
  •   پیشگیری از ورود خسارات مالی و یا حتی در مواردی خسارت جانی و تبعات غیرقابل‌جبران

بهترین وکیل خانواده قم

نحوه تنظیم وکالتنامه وکیل دادگستری

تنظیم وکالتنامه و قرارداد مالی وکیل پس از توافق نهایی با موکل صورت می گیرد که براساس آن وکیل با دریافت حق الوکاله معین انجام امور وکالت موکل را برعهده می گیرد.

تنظیم وکالتنامه وکیل دادگستری به دو صورت قرارداد الکترونیک وکالت و قرارداد دستنویس انجام می پذیرد که در قرارداد الکترونیکی وکیل دادگستری حدود  تعهدات و اختیارات وکیل تعیین و به امضا موکل می رسد.

بطور معمول مفاد قرارداد دستنویس وکیل یا  همان قرارداد مالی وکیل و موکل درخصوص میزان و نحوه پرداخت حق الوکاله وکیل و شرایط عزل و فسخ وکالتنامه وکیل دادگستری می باشد.

درخصوص روش عزل وکیل دادگستری و نحوه عزل وکیل دادگستری در قسمت های بعدی توضیحات کامل خواهیم داد.

در ادامه  و به اختصار نمونه قرارداد مالی وکیل دادگستری  تقدیم می گردد  و شایسته است موکل  در هنگام تنظیم وکالتنامه حتما مفاد  نمونه قرارداد مالی وکیل و موکل را با دقت مطالعه نماید.

تنظیم دادخواست حقوقی

بهترین وکیل طلاق در قم

نمونه قرارداد مالی حق الوکاله

پیرو وکالتنامه شماره ………………… مورخ ……………… و بر طبق ماده ………………… قانون وکالت مصوب 25/11/1315 و ماده 19 لایحه قانونی استقلال کانون وکلاء دادگستری مصوب 5/12/1333 قرارد حق الوکاله و هزینه دعوی و دادرسی و هزینه سفر، فیمابین ……………….. (موکل) و آقای …………………. وکیل پایه یکم دادگستری به شرح ذیل تعیین و توافق و منعقد گردید .

این قرارداد بر طبق ماده 10 قانون مدنی و مواد قانونی فوق الذکر نافذ و معتبر بوده و طرفین مکلف به اجرای مفاد آن می باشند و قبل از انعقاد قرارداد حاضر، میزان پیشرفت و همچنین عدم موفقیت موضوع وکالت (موضوع دعوی) بر طبق ماده 45 قانون وکالت به موکل تفهیم و موکل با آگاهی کامل از مطالب فوق حاضر به تفویض وکالت به وکیل و همچنین انعقاد قرارداد حق الوکاله گردید .

موکل پذیرفت که تعهد وکیل در قبال موکل فقط دفاع از حقوق موکل در حد توانایی علمی و فنی وکیل است و تصمیم گیرنده در قضیه قاضی و یا مراجع ذیصلاح است که وکیل هیچ تسلطی بر وی ندارد.

10.حدود اختیارات وکیل به شرح وکالتنامه فوق الذکر می باشد و فقط مربوط به مرحله رسیدگی در دادسرا یا دادگاه بدوی کیفری یا دادگاه بدوی حقوقی یا تجدید نظر و با مرجله تشخیص بوده که نیاز به تصریح در مقابل بند 1 قرارداد دارد.

2.کل حق الوکاله برای انجام موضوع وکالت که عبارت است از:

مبلغ ……………….. ریال تعیین و توافق گردید که موکل حق الوکاله توافق شده را به ترتیب ذیل به وکیل خود باید پرداخت نماید.

خواندن  افت قیمت خودرو در تصادف + جدول افت قیمت خودرو در تصادف

الف) مبلغ ………………… ریال هنگام امضاء قرارداد.

ب) مبلغ …………………….. ریال پس از انجام موضوع وکالت به شرح فوق.

تبصره 1. چنانچه مبالغ مندرج در هر یک از بند های الف و یا ب در موعد مقرر پرداخت نگردد وکیل حق استعفاء و انصراف از ادامه وکالت و پیگیری پرونده را خواهد داشت و در غیر این صورت نیز موکل نسبت به مبلغ پرداختی هر گونه ادعایی در هر مجمعی را از خود سلب و ساقط نمود.

تبصره2. وکیل / وکلا می توانند به صورت یکجانبه و یک طرفه با انصراف از مبلغ مندرج در بند ب نسبت به انصراف و استعفاء اقدام نماید و این موضوع به موکل / موکلین تفهیم شد.

  1. کلیه هزینه های قانونی بهاء تمبر اوراق، تمبر تصدیق اوراق، هزینه کارشناسی، ایاب و ذهاب، هزینه مسافرت و به طور کلی تمام هزینه های مربوط به دعوی و همچنین موضوع وکالت به عهده موکل می باشد که باید علاوه بر حق الوکاله تعیین شده به میزان مندرج در بند یک این قرارداد به وکیل خود و بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای پرداخت گردد.
  2. بعد از تاریخ امضاء این قرارداد به هر نحوی که موضوع وکالت و یا موضوع دعوی انجام پذیرد، از طریق مذاکرات اصلاحی منجر به سازش شود و هر گونه توفیقی که در انجام امور مورد وکالت حاصل شود، اعم از این که توفیق ظاهرا در نتیجه اقدامات موکل و یا وکیل باشد یا در اثر وضع مقررات جدید حاصل گردد یا بر اثر مساعی وکیل منجر به صلح بین طرفین و یا به هر صورت متصوره که کار خاتمه یابد یا مولک به هر دلیلی از ادامه وکالت وکیل اعلام انصراف نماید و یا وکیل به هر دلیل استعقا و یا انصراف از وکالت نماید و با عزل و یا موضوع وکالت منتفی شود، وکیل استحقاق دریافت کل حق الوکاله به شرح بند دو این قرارداد و همچنین هزینه های انجام شده را دارد و موکل باید بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای حق الوکاله و هزینه را به وکیل خود پرداخت نماید.
  3. پیش پرداخت و آنچه در طول جریان کار پرداخت شود به هر حال قابل استرداد نیست.
  4. تهیه وسیله اجرای قرارهای دادگاه و معرفی شهود و مطلعین و جلب متهم به عهده وکیل نیست و وکیل فقط در صورت امکان و تمایل در این موارد با موکل همکاری خواهد کرد.
  5. صرف نظر از نظر قدرت و ضعف ادله دعوا، نتیجه کار و طول دادرسی قابل پیش بینی نیست.
  6. در صورتی که از موضوع قرارداد حاضر، دعوی یا دعاوی جدید ناشی گردد طرح یا پاسخگویی به دعاوی مزبور از حدود این قرار داد خارج بوده و در صورت تمایل طرفین مستلزم انعقاد قرارداد جداگانه خواهد بود.

9.موکل /موکلین به صحت و اصالت اسناد و مدارک ابرازی اقرار نموده و مسئولیت عواقب آن را از لحاظ صحت و اصالت اسناد بر عهده خواهند داشت.

  1. وکیل حسب اظهارات موکل اقدام به طرح دعوی و دفاع از دعوی اعم از کیفری و حقوقی می نماید و هر گونه مسئولیت و عواقب آن بر عهده موکل می باشد از قبیل احتمال شکایت افتراء علیه موکل و غیره…

موکل با امضاء خود در ذیل این قرارداد قبول نمود که قبل از امضاء قرارداد متن کامل قرارداد چه قسمت های تایپ شده و چه قسمت هایی که به وسیله دست نوشته شده است را با دقت مطالعه و پس از تفهیم کامل متن قرارداد و همچنین تفهیم میزان پیشرفت کار (موضوع وکالت) و درصد عدم موفقیت موضوع وکالت حاضر به امضاء این قرارداد تفویض موضوع وکالت به آقای …………………………….. وکیل پایه یک دادگستری شد و مالاً با قبول موارد فوق دیگر جای هیچ گونه ادعایی در آتیه از ناحیه موکل و یا قائم مقام قانون موکل در هر یک از مراجع انتظامی و یا عمومی اعم از دادسرا و یا دادگاه بشود ازپ درجه اعتبار ساقط بوده و مسموع نخواهد بود.

خواندن  شکایت بر روی چک های برگشتی ( قانون جدید و قدیم)

این قرارداد در تاریخ ………… و در …………… نسخه و در ……………. صفحه تنظیم و امضاء و مبادله شد که هر ………. نسخه حکم واحد دارد که یک نسخه از قرارداد در اختیار وکیل و نسخه دیگر در اختیار موکل قرار گرفت و موکل با امضای خود در ذیل این قرارداد به دریافت نسخه ای از این قرارداد به انضمام نسخه ثانی وکالتنامه نمود. ضمنا هرگونه پرداخت وجهی از سوی موکل در قبال اخذ رسید خواهد بود در غیر این صورت ادعایی در خصوص پرداخت وجه از ناحیه موکل یا قائم مقام قانونی موکل مسموع نخواهد بود.

امضا وکیل                                                                                                                        امضا موکل

انتخاب بهترین وکیل قم برای طلاق

 بهترین وکیل کیفری در قم

بهترین وکیل کیفری در قم وکیلی است که تسلط و اشراف کامل به دانش حقوق کیفری در موضوعات جرم‌شناسی و جزا داشته باشد

وکیل کیفری خوب در قم در دعاوی کیفری مانند قتل، ضرب‌وجرح، آدم‌ربایی، کلاهبرداری، انتقال مال غیر و…. فعالیت دارد و تجربه تخصصی وکالت در پرونده‌های کیفری را دارا باشد.

رسول خیابانی، وکیل پایه یک دادگستری بهترین وکیل کیفری در قم است که باتجربه و دانش حقوقی خود می‌تواند در پرونده‌های پیچیده کیفری راهنمای شما باشد

پرونده‌های کیفری از جمله پرونده‌هایی هستند که برای پیروزی و رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند یک وکیل کیفری خوب می‌باشد.

اگر برای پرونده کیفری خود نیازمند به بهترین وکیل کیفری تجاوز به عنف، بهترین وکیل کیفری زنا در قم و  بهترین وکیل کیفری رابطه نامشروع  و بهترین وکیل کیفری  قم برای کلاهبرداری و انتقال مال غیر هستید ،می‌توانید با شماره تماس‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

وکیل خوب در قم

هزینه وکیل کیفری

هزینه وکیل برای پرونده کیفری در قم از طریق توافق طرفین و بر اساس پیچیدگی و سختی و توانایی و قدرت و تجربه وکیل و مدارک و ادله پرونده تعیین می‌گردد.

                 خیلی از دعاوی تنها با یک مشاوره حقوقی با وکیل خوب در قم حل خواهد شد

بنابراین مشاوره حقوقی رایگان با بهترین وکیل ملکی در قم اولین گام در خصوص آگاهی از شرایط پرونده و انجام اقدامات لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

بهترین وکیل کیفری قم نی نی سایت

 مشاوره حقوقی رایگان با بهترین وکیل پایه یک دادگستری قم برای کسانی که در زمینه پیگیری پرونده‌های قضایی از تجربه لازم برخوردار نیستند می‌تواند راه کاری مناسب و راهگشا برای حصول نتیجه باشد و جهت مشاوره با وکیل رایگان قم و وکیل ارزان در قم می‌توانید شماره مشاوره حقوقی رایگان در قم را از طریق شماره تماس‌های مندرج در سایت شماره‌گیری فرمایید.

Adminمشاهده نوشته ها

Avatar for admin

وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی مدیر موسسه حقوقی و داوری کاتبان حقیقت

اشتراک در
اطلاع از
guest
عنوان را وارد کنید
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها